PHOTOSHOOT2

My sisters boyfriend orderd one t-shirt for him and one for my sister(she's not in the picture). Yesterday he & I (and two kids in the neigbourhood) had to act models and we had a little "photoshoot" just to show you guys what the products look like!
Cornelia:

Snygg design på tröjorna :)

Är du som jag och älskar snyggt hår?
Ger mitt bästa tips på min blogg idag. ;)

xxx

Svar: Tack! Dom finns i min webbshop :)
Lowin'

Nathalie:

Tack snälla:)

Grym t-shirt!

Svar: Tack! :) Den finns att köpa i min webbshop!
Lowin'

SYSTRARNA Q:

fint

Svar: Schysst, tack! Tröjan finns att köpa i min webbshop :)
Lowin'

SARAH CARLSTEN:

Kolla in min blogg! :)

http://nattstad.se/sarahcarlsten

adela:

Fin blogg!

adela:

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Lowin'

DAISY :

Åh tusen tack snälla! Vad glad jag blir :) Just nu har jag väääldigt många tygkassar faktiskt så det blir nog inget köpt. Men jag måste säga att motivet är hur fina som helst!

Pauline None:

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv som mode-student i Los Angeles.

Gabriella:

SV: Tack ska du ha!

Vilket fint långt och lockigt hår du har=)

Kommentera inlägget här: